Retroclick Photography Web Blog Sudah Terbit




Salams sejahtera to all peepz!!pg yg indah dan sgt permai..smlm hujan turun membahasahi bumi dan aku skali turut basah..tp apekan daya payung yg sedia ada pun blum tentu dpt memayungi aku..badan aku besar sgt kot?..ke payung aku kecik sgt..heheheh..walauape pun itu citer smlm..

pg td sejuk trasa..mmg best kalu dpt smbung tdo smpai ketghari..fikir balik keja kt opis melambak..dn nk abiskn sblm weekend so aku pun begerak ke opis..pg td call flower gerak dia bgn trus xleh lelap mata..segar lantas cekau tuala menuju ke bilik air..

tp bukan itu tujuan aku nk hebahkn..tp tentang terbit satu lg tapak baru Retroclick Photography..tapak dulu kat fotopages..kat situ la aku dan partners carik rezeki..jasa pun byk dh tp ambil langkah lebih baik utk tuka tapak bg memperluaskn lg perniagaan retroclick ini..kat sini lah tmpat kami kumpulkn memory indah raja sehari dan jadual kami yg boleh customer peroleh..aku cukup terharu dgn usaha Phel utk menghasilkn halaman blog Retroclick yg bg aku sgt sempurna..harap dgn usaha dan doa yg berpanjangan kami dpt meneruskan sgmt juang utk mendigitalkn memori indah raja sehari..byk lg yg perlu kami lakukan.,.tp kami xkan mengalah..Its all about Passion i have to mention!..Proud to be Retroclick's Member!!

lawat ya!

Retroclick Photography
MiziHamir - Photographer & Designer
email : mizi_pasillas@yahoo.com
YM : mizi_pasillas


0 comments:

Post a Comment