Ahmad Kamal & Wahidatunnisa | Reception | 11.12.08

Kawin dah sepupu aku nie..yay!!congratulation!!..citer dia mcm nie..11 december aritu aku hadir ke majlis perkahwinan abg kamal (sepupu) & kak wahida..sprti biasa la..aku ditugaskn utk mengambil gambar majlis raja sehari ni..tiada kata yg lebih indah untk di ungkapkn melainkn happening!hehehehe..sbbnye smua kaum keluarga aku ade kecuali pak teh n mak teh & juga ank tunggal dia x dtg..mungkin dia masih x sihat dr pembedahan jantung..apepun majlis tetap meriah!!seawal 11am dh ramai yg dtg..mmg dh kebiasaan org2 kampung k. kurau dtg awal kot..majlis pun selesai awal..pukul 2.30 dh tinggal baper kerat je org dtg..saudara2 aku yg hadir pun x sempat aku jumpa dek bz kejar pengatin..baper kerat gak aku sempat bersalaman dgn mereka..kul 6pm aku n pengatin pi outdoor skitar kuala kurau..adik (iwan) & kakak aku (kak atie) with her husband dan sepupu2 turut serta nk tgk pengantin posing...hehehe..it wat a fun session!! plus view kat area kuala mmg best..kebanyakan gambar diambil dr atas jambatan..lps tu around 7pm plak bekejar ke pantai berdekatan dgn harapan bleh dpt view sunset tp malangnye kami dh terlambat..terpaksa la guna pendekatan lain..kekeke..pengantin pun agak kecewa ptg tu..tp aku dgn pantasnye suggest wat outdoor pg keesokkan hari nye plak!hehehehe..depa pun bersetuju..so seawal 7.30am selepas subuh aku dan pengantin keluar begambar...dan hasilnye adalah seperti berikut..hehehehe..


0 comments:

Post a Comment