Minggu bZ ku!

huhuh..betul tu!!aku sgt bz minggu ni..xde masa nk update blog..dh mcm ceo kfc holdings dh..kekeke..main sebut je...ape pun aku bz tambah ilmu didada..tu yang aku gemar tu..byk benda yg aku blajar spanjang minggu ni...blaja photography..blaja editing gambar kat photoshop..blaja selok belok bisnes...blaja keja hakiki kat office aku..blaja eratkn lg silaturahim antara aku sendiri dgn sedara mara..dh besar pun kena blaja lg kan?...spanjang hidup ni mmg kita akan penuhi dgn proses pembelajaran..x kira la aper pun bidang kita ceburi..even dulu ms kita kecik2 pun kita blaja cemana nk ikat tali kasut, nk mkn pakai sudu, or else paling basic pun blaja nk pakai baju..huhuhuh..dr benda2 basic ni la lelama nnt aku akan jd seorang manusia yg sempurna..kalu x kita yang usaha nk blaja smua benda then sape lg btul x?..kena ada usaha baru bleh bejaya..

citer pasal bejaya ni..dh byk dh rujukan aku bleh dpt diri individu2 yg bejaya..cara2 mereka berjaya agak berbeza..kagum kerna ramai anak2 melayu kini dh jutawan dan berjaya..syukur sbb bangsa aku kini hebat di tanah air sendiri..dan aku sendiri cuba jd seperti mereka insyaallah..itu pun dgn titik peluh aku sendiri..dgn dorongan kuat dari family, kawan2 dan insan terpenting dalam hidup aku pasti aku akan lakukan terbaik utk berjaya..doakan aku agar dapat aku tempuh hidup yg penuh RANJAU ini!

MiziHamir - Photographer & Designer
email : mizi_pasillas@yahoo.com
YM : mizi_pasillas
Retroclick Photography - retroclickphotography@gmail.com



2 comments:

  1. zeti

    amboi.. bz nye mizi ;) bagus2.. ada talent jd staff cth camni :p ehehe

     
  2. Mizi Hamir

    hehehe..xde nyer staff contoh..sy org yg malas..kekeke..saja buat2 bz..kehkehkeh

     

Post a Comment