Abah & Mak..Terima kasih...

Lg sminggu nk raya!!raya haji!!raya korban!!!..anak2 (aliff, adib & amar) buah kesygan aku pun nk balik bersama ibu ayah mereka..rindu aku dkt mereka mmg kuat kerna tiap kali tgk telatah mereka segala masalah dunia aku hilang seketika..seronok tgk gelagat comel..lincah sprt aku ms kecik2 dulu jgk..dh kata anak buah :) .. tekenang balik zaman aku kecik..air liur pun x pandai nk control lagik..meleleh merata2..mkn pun bersuap lagik..mak aku ckp aku senang nk mkn..suap je ape jenis mknan (halal)...confirm masuk mulut..tu bila dh besar tabiat mkn masih sama..suap je ape jenis mknan (halal)..confirm masuk mulut..kekekeke..tp masih dalam kawalan pihak berwajib gak la..mak aku ckp jugak aku senang nk tdo..senang jaga..segala nye senang..hehehe..tp btul ke?rs2 mcm susah jek..ape pun xkn ku dpt balas segala pengorbanan mak (Noriah Binti Md Shohor) sejak lahirnye aku kedunia nie..aku mendpt dorongan yg sempurna dr abah (Hamir B. Osman) & mak semasa aku di bangku skolah dan sehingga kini dorongan itu x pernah berkurangan walaupun kini aku di menara gading..aku bersyukur kerna dibesarkn dan dididik dlm keadaan yg amat sempurna..sigh..tp aku sedar & mengaku..aku byk mendatangkn masalah pd mereka (abah & mak)..sememangnya aku agak nakal dulu..harapan aku, agar mereka sedia maafkn dosa2 aku yg lampau..akan aku berikan yg terbaik utk mereka slagi mereka masih bernafas di dunia ni..mereka terlalu bernilai dlm hidupku..mak & abah = ANUGERAH TUHAN yg paling bermakna dan xde silih ganti..terima kasih segalanya..


MiziHamir - Photographer & Designer
email : mizi_pasillas@yahoo.com
YM : mizi_pasillas
Retroclick Photography - retroclickphotography@gmail.com


2 comments:

  1. zeti

    bsar kan pengorbanan parent kita.. rasanya x tbalas ngan k'mewahan dunia ni.. huhuhu.. tp kita masih boleh mmbalas jasa mereka dgn bbkti kpd mereka.. yg pnting pape pun kene dahulukan mereka dahulu sbb parent kita the most priority dlm idup.. ops, pnjang plak celoteh zt ni :p ehehe

     
  2. Mizi Hamir

    aper yg zt ckp tu smua betul..sumtimes kita terlupa jasa mereka..kita asyik bz ngan dunia dan abaikn perasaan mereka..ni balik jap ni..nk jenguk depa jap..huhuh...tq for ur comment zt!..:)

     

Post a Comment