Shahrul & Murnie | Reception | 27.12.2008

hola peepz!!!this might be my last n3 of the year '08!!so seelok2nya biar la ianya di akhiri dgn job terakhir aku tahun 2008 yg baru2 ni belansung pd 27 hb Dec '08..Majlis pengantin lelaki (shahrul) member kpd member aku (belon) dan pasangannya (murnie) telah berlansung di tanjung karang selangor d.e..perjalanan aku yg juga ditemani belon ke tanjung karang mmg adventure abis..nsb baik belon ade NGV dlm keter dia..so dia la yg drive ke sana..bayangkn la kami kuar dr umah (puchong) ke tanjung karang seawal 9.30am semata2 bg mengelakkan kelambatan kami ke majlis raja sehari..sememangnya ni la kali petama ku jejak kaki kat tg karang ni..ade la almost 2 hours journey nk smpai ke destinasi..haahaha..kalu dh slalu pegi sejam dh bleh smpai kot..sesampai je sana pengantin dh ready wif makeup..so aku smpat amik gambar depa bersiap je..dan sterusnya shoot hundred moments smpai la ke pukul 4pm..happening majlis ni kerna shahrul n makcik2 beliau ni sempoi2..bikin lawak tahap gaban je..aku pun enjoy during majlis belansung..penat pun hilang kalu enjoy wat keja ni..tp walau ape pun passion tetap kekal dlm diri aku smpai la majlis tu berakhir..hehehe..kredit to belon kerna setia menunggu aku dan pegang tools.. tahniah buat shahrul & murnie..skali lg dan seperti biasa ucapan hikmat dan terakhir dr aku, slamat berbahagia sehingga ke akhir hayat!jgn lupa jemput aku ke majlis cukur jambul anak sulung ko nnt en. shahrul..hehehe..last but not least, SALAM TAHUN BARU 2009 KPD SMUA!


4 comments:

  1. f@nna

    hi mizi,

    makin lame makin cantik gambar-gambar yang diambil :p congrats! macam ni nak kene book awal-awal la ye nanti heheheh

     
  2. Mizi Hamir

    hehehe..tq fanna for ur compliment..biasa je gambar2 nie..tp jgn x book tau..nnt nyesal x sudah..kekekeke..

     
  3. molliesa

    hai...get to know u thru fanna and retroclick...nice pics..:)

     
  4. Mizi Hamir

    hello mollie..trima kasih
    atas pujian mollie..

     

Post a Comment